pátek 17. února 2012

Dárky pro ženy :)

Myslím, že každá z nás ráda dostává dárečky a když je nejhůř, tak si je pořídí sama. Není nad to, udělat si radost :)
Já si taky udělala radost...
Vždycky se mi líbily šperky Swarovski, ale doposud jsem žádný neměla. Jak už jsem psala dříve, ráda nakupuji přes internet...A tak jsem nedávno při svém brouzdání po zajímavých e-shopech zabloudila na stránky Dárky pro ženy...a už to bylo :)
Je to obchod, kde je opravdu z čeho vybírat. Neodolala jsem a objednala si náhrdelník Swarovski...Dnes přišel a jsem nadšená - vypadá nádherně, na jemném stříbrném řetízku, krásně zabalený...



Líbí? - Tak pro jistotu přidávám odkaz ZDE ať nemusíte dlouho hledat:)


No a protože nejsem žádný troškař, objednala jsem si ještě jednu krásnou a praktickou věc - háček na kabelku (znáte to, když někam přijdete, posadíte se a teď kam s kabelkou...na opěradlo židle, na klín, v horším případě na zem...tak to už teď nemusím). Součástí je i malý sametový pytlíček, do kterého si háček uložíte a nemusíte ho pak nikde hledat zapadlý v kabelce...

 A tohoto krásného pomocníka najdete ZDE :)



Budu ráda, když mi napíšete jak se Vám líbí a jestli tento obchod znáte :)


10 komentářů:

  1. Stejné srdíčko má moje mamka, ráda si ho půjčuju :) A schodou okolností má i ten háček na kabelku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky, taky miluji Swarovského a háček mám taky : ))).
    http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. dakujem za komentár :)waaaaaaw nadhernéééééé to je :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný :)

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné!!! líbí se mi háček na kabelku!

    OdpovědětVymazat
  6. K Vánocům jsem mamce kupovala řetízek, byla nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you for your lovely comment ! :)

    Nice jewels ! :)

    See you soon !

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)