pátek 24. února 2012

Pomóóóc...

Tak jsem se asi před hodinkou vrátila ze školy a už mám zase depku...Opět jsem ve stavu, že si říkám, co tam vlastně dělám...Tento semestr mě čeká němčina, ze které si už samozřejmě nic nepamatuju a ještě ke všemu jsem se dnes dozvěděla, že za 14 dní děláme zápočet, takže docela masakr...
A zítra jedu opět, takže jen čekám, co se nabalí dál :(
Mám pocit, že je to snad čím dál horší...
Ale abych jen nefňukala, zítra slibuju, že se polepším a přidám slíbenou recenzi :)

5 komentářů:

  1. Máš môj obdiv, že popri práci aj študuješ :) A nech depresia odíde tak skoro, ako prišla!

    OdpovědětVymazat
  2. Co studuješ, jestli se můžu zeptat? Musím se přidat a vysmeknout poklonu, protože mě vysoká připadá šílená i bez práce, takže vážně obdivuju odhodlání :-) A snad bude brzy líp :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevíš, jak ti rozumim! Teď mám přerušenou vejšku a budu se moc rozmýšlet, jestli se tam vrátim...
    Jinak - máš to tady moc hezký, jen se mi to písmo trošku hůř čte :)

    OdpovědětVymazat
  4. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)