čtvrtek 29. března 2012

Jaro v plném proudu...

Tak se to na mě všechno nějak valí a nic nestíhám...Ale jelikož byl včera podle předpovědi poslední krásný den, šla jsem  alespoň obejít zahrádku a pokochat vším, co už kvete. A samozřejmě jsem nezapomněla ani na vás a pořídila jsem alespoň pár fotek, abyste se mohli kochat se mnou :)

Tulipány mi přivezla dcera loni z Holandska. Na druhém obrázku si všimněte poupat - budou 2 květy na jednom stonku...nevím jak vy, ale já to vidím poprvé a už se nemůžu dočkat až vykvetou :)



Zlatý déšť v tomto období mám nejraději...


A nakonec rozkvetlá meruňka...nádherně voní :)



Mějte se krásně a pokud stihnu, můžete se těšit na nějakou kosmetickou recenzi...

14 komentářů:

  1. Miluju tulipány ze všeho nejvíc. :-) Pěkné jarní fotečky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. milujem jarné kvety a hlavne tulipany :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také se ráda chodím takto kochat. A tulipány mam moc ráda a to je u nás v rodině nikdo moc nemusí. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera ...mám rada toto obdobie ...jar a leto je to najviac čo môže byť

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju když vše kvete a voní a mě opuchnou oči a ucpou se mi dutiny:))

    OdpovědětVymazat
  6. yep, už jenom z těch fotek mi teče z nosu :-), pěkný blog!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. Počasí i fotky. Mě vždycky lidi říkaj, jak je skvělé počasí v ČR a kdykoli přijedu, tak se "záhadně" ochladí takovým způsobem, že je ještě v červnu osm stupňů (jako loni). Takže teď vám v neděli zase přijedu zkazit krásné počasí, omlouvám se:-( :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, já mám strašně ráda rozkvetlé stromy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, tulipány miluji. Tady toho ještě moc nekvete.

    OdpovědětVymazat
  10. Lovely; I just helped my mother in her garden and our blooms are amazing, too.

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)