čtvrtek 21. června 2012

BODYFARM - letní osvěžení

Nevím jak vy, ale v letním období, víc než kdy jindy, oceňuji používání tělových mlíček. Mám ráda vůně typu kakao, vanilka, kokos apod.
Na letošní léto jsem si tedy pořídila kokosové tělové mléko z řecké kosmetiky Bodyfarm.
Pro tuto značku jsem se rozhodla proto, že už jsem od nich měla karamelové tělové mléko - psala jsem vám o něm TU  a byla jsem opravdu spokojená.





Tady si můžete přečíst, popisek výrobku...



V těchto horkých dnech je to můj "společník" téměř všude. Po použití je pokožka výborně hydratovaná, krásně voní a mám i pocit jakéhosi osvěžení a ochlazení. Pokud ještě žádné podobné mlíčko nemáte, tak vřele doporučuji. A pokud byste chtěli vyzkoušet přímo toto, můžete ho objednat TADY a nebo, pokud není kokos váš šálek kávy, můžete si vybrat z velkého množství dalších vůní TADY.

Máte také svého letního oblíbence?

4 komentáře:

  1. hmhmhm kokos 8P asi by som si olizovala ruky 8DDD

    OdpovědětVymazat
  2. kokosovým by som si radosť veľmi neurobila, radšej keby bol s vôňou ovocia :)

    mojím letným obľúbencom tento rok je sprchový gél a peeling v 1 mäta-malina z Oriflame :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj letní oblíbenec? Vlastně cokoli, co dokáže promastit, zhydratovat, zavlažit a ještě provonět:-D

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)