středa 1. srpna 2012

Anti-perspiranty - srovnání

Myslím, že nikdo z nás už si neumí představit den bez nějakého přípravku proti pocení, natož teď v létě. Reklamy nás zahrnují informacemi o neustálém vylepšování těchto přípravků, o ochraně proti pocení na nekonečnou dobu...Upřímně, zní sice úžasně, že přípravek vydrží 48 hodin (nebo i více), ale to si páni výrobci myslí, že jsme prasata, který se 48 hodin nemyjou? Ale budiž. Když si tedy pořídím anti-perspirant, který má vydržet 24 nebo 48 hodin, předpokládám, že se nemusím obávat nepříjemného pocení alespoň po dobu běžné pracovní doby...
Jenže!
Já používám raději anti-perspiranty ve spreji. V poslední době jsem měla tři různé značky a tady je malé porovnání....



Fa

24 hodin? - Ani náhodou. Je tak "skvělý",  že pokud je horko nebo vydáte nějakou námahu, "cítíte se" klidně už za hodinu :((

Dove + adidas

Tyto dva přípravky bych dala přibližně na stejnou úroveň. Oba jsou nejen anti-perspirant, ale i deodorant (což já většinou upřednostňuji) a oba mají mít výdrž 48 hodin. Co se týká výdrže, tak na běžný den (od rána do odpoledne-podvečera) jsou v pohodě. Výhodou je, že kromě toho, že nemáte pocit pocení, tak i příjemně lehoučce voní. Rozhodně ale nevydrží déle. Takže 48 hodin, je prostě nesmysl.

Jaký anti-perspirant upřednostňujete vy?

15 komentářů:

  1. Ja uprednostňujem tuhé, keďže pri sprejoch sa ich vždy veľa nadýcham... Najspokojnejšia som doteraz bola s Rexonou Black. Momentálne skúšam nejaký bio, ale zatiaľ žiadna sláva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fa deodoranty jsou dobré v kuličce, ve spreji asi ani tak né no, ale aspon hezky voni (nektere)..u nas doma codela Fáčko frcí. Já ale uprednostnuji deodoranti ve spreji od značky Adidas, dobr eje kdyz k tomu mam jeste toaletni vodu ve stejne vuni :) ..jinak hodne pouzivam hlavne ty kulickove, balea, Fa, Garniere, Nivea,.. :)
    JINAK MOC PĚKNÁ RECENZE! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já Adidas nebo Rexonu. Na Adidas v kuličce si nemůžu vůbec stěžovat. Neřikám, že vydrží 100% vše, ale stupen ochrany je poměrně vysoký.
    A Rexona je taková jistota, která neurazí, ale ani nenadchne :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja Niveu Black&White tuhý ale máme aj sprej ale to sa mi nepáči vôňa..mám aj Playboy a tiež Adidas..najviac používam asi tú Niveu :-) ten Playboy (sprej) má síce peknú vôňu ale veľmi silnú takže voňavku potom si nedávam..a potom mi to vadí, ako Zuzanka napísala, že sa z neho veľa nadýcham..
    abeilleslife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam Nivea Pearl & Beauty a Garnier Mineral Clean Sensation ... musim povedat ze Garnier je vyborny, ale ani ta Nivea nie je zla :)

    OdpovědětVymazat
  6. od Dove som si práve dnes kupila , asi nejky citronovy, krásne vonal :)...A ešte mam jeden od Fa Pink Passion a ten je skvelý tiež..no a ešte Balea..za tu cenu je užasný tiež :) Takže pomerne zlé skusenosti nemám..

    OdpovědětVymazat
  7. Momentálně používám Garnier a Niveu a nemohu si na oba stěžovat.. i když, Nivea kráásně voní.. ! Ráda vykouzím Dove ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem dlouhou dobu používala růžový Adidas, ale přijde mi, že ho nějak zkazili - začal mi mastit oblečení. Pak jsem přešla na světle růžový Garnier, ten je fajn. Nejnověji používám tu novou Regonu linen dry. Je perfektní! Má přijemnou vůni a opravdu funguje - a celkem dlouho.;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Většinou používám Granier, Rexonu i Fa- není špatný i pěkně voní, ale moc dlouhou výdrž nemá, to souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  10. ja mam radsej deodoranty adidas, mala som aj antiperspirant, ale len vzorku tiez adidas, ale vadil mi, ze zanechaval biele flaky...

    OdpovědětVymazat
  11. Zatím mi vyhovuje nejvíce kulička Nivea, ale chci vyzkoušet ten anti od Biodermy, který tolik vychvalují jiné blogerky :))
    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Mno problém je, že tyhle antiperspiranty pořádně proti pocení nefungují. Možná pěkně voní, ale v životě mi nezafungovali. Pokud hledáte opravdu něco proti pocení tak zkuste www.driclor.eu což je přípravek přímo proti pocení a je bez vůně.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten od Fa mám momentálne doma, a musím povedať, že máš úplnú pravdu.. :/ nevydrží.. vôbec. Skúsim asi ten adidas..

    OdpovědětVymazat
  14. adidas pouzivam take a jsem s nim spikojena a take neni spatny ten od garnieru s mineraly z mrtveho more

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)