úterý 14. srpna 2012

DIY

Tak jsem po dlouhé době dostala včera chuť něco tvořit. Roztáhla jsem si tedy korálky a pustila se do náušniček. Po pravdě, myslela jsem, že toho vytvořím víc, ale musela jsem toho brzy nechat...Opět mi při mém tvoření asistoval můj věrný pomocník Charlie :) Korálky se mu samozřejmě moc líbily, jenže já nevěděla, co dřív chytat a asi by netrvalo dlouho a sbírala bych korálky po celém pokoji  nejspíš ještě teď :)
Takže nakonec jsem udělala jen dvoje....Líbí se vám?





Jestlipak víte, jak poznáte v naší sbírce náušnice, které jsem na 100 % dělala já?
To je jednoduché...jsou modré :))

12 komentářů:

  1. wou si šikovná :) sú krásne...
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť na môj nový blog, vďaka Alex :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. šikulka!! :) krásne su obidvoje ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný blog, jsi strašně moc milá a zajímavě píšeš, jsi prostě úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty velké korálky na první fotce mají nádhernou barvu!

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekne. podarili sa :)) a tie koralky maju super farbu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, zvu Tě na svojí giveaway, pokud bys měla zájem :))) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Teda jsi šikovná! Já bych naušničky asi nezvládla!:) Na tyhle prťavý věci jsem hrozně nemotorná!:)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)