pátek 31. srpna 2012

Moje zdravá výhra :)

Nedávno se na mě zase po delší době usmálo štěstí a vyhrála jsem giveaway na blogu Story of my life u Veroniky. Mimochodem - Verči blog mám moc ráda i bez této výhry, takže pokud někdo neznáte, určitě mrkněte :) 

Verunce se podařilo domluvit GA ve spolupráci eshopem Müslimánie, kde jsem měla jako výherce možnost "namíchat si" svoje müsli podle toho, co mám ráda...a dneska už mi přišlo...:)
Objednávku jsem dělala v úterý večer, ve středu přišel mail, že odesílají a dnes to přišlo, takže i super rychlé vyřízení! :)

Takže jestli vás to zajímá, dala jsem si toto: jako základ jsem zvolila KŘUPETO, což jsou ječné vločky, celozrnné kukuřičné lupínky, ovesné lupínky a špaldové lupínky, další složkou je slunečnicové semínko, pohankové lupínky, špaldové pukance s medem a na konec to nejlepší...fíky, kešu a para ořechy.






Musím říct, že jak běžně nesnídám, tak myslím, že teď nějakou dobu nejspíš budu :)

A co vy, máte rádi müsli a uvítali byste, kdybyste si ho mohli namíchat podle sebe?

5 komentářů:

  1. Uvitala by som to určite, gratulujem k vyhre :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je hrozně fajnový dáreček:) Gratuluju!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé :) A moc gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá dobře :) Gratuluju a tajně závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak to se máš, je to skvělá výhra! Gratuluju! ;) Taky bych si určitě ráda někdy namýchala to svoje. ;)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za milé komentáře :)